Over ons

De vier grote peilers van 'The Herborist'.

Fit en gezond: de inhoudsstoffen dragen bij tot een helende werking en een gevoel van fit- en gezondheid. Dit dankzij de onuitputtelijke kracht van de natuur.

Hoge kwaliteit: wij staan garant voor hoogkwalitatieve plantenextracten in de vorm van nebulisaten. Ze zijn afkomstig uit bioteelt en/of gecontroleerd op pesticiden, herbiciden en zware metalen. Deze extracten hebben een geconcentreerde verhouding van 1/5.

100% natuurlijke afkomst: al onze producten zijn louter gebaseerd op planten, kruiden, bijen en ingrediënten uit de oceaan. Deze stoffen zijn natuurlijk en komen niet geïsoleerd voor.

Unieke combinaties: het jarenlang onderzoek brengt synergetische voedingssupplementen met zich mee die fysiologische processen van de organen en de stofwisseling (in het algemeen) stimuleren. Dit in combinatie met een gezonde levensstijl.

Over ons

Alexander Demeeter, zaakvoeder en productontwikkelaar. 

Hij heeft voor het ontstaan van The Herborist® jarenlang een bioshop uitgebaat te Ninove, België (1983-2000).  
Alexander: "voor ik mijn eigen bioshop uitbaatte werd ikzelf getroffen door ziekte en door mijn zoektocht naar antwoorden heb ik aan de lijve mogen ondervinden hoeveel krachtige hulpstoffen we uit voeding, maar vooral uit kruiden en planten kunnen halen! 
De regels zijn simpel, natuurlijke elementen hebben een krachtig effect op lange termijn."

Alexander Demeeter
Majella Deroover

Majella De Roover, Sales Representative:

"De vraag van vele zorgverstrekkers naar natuurlijke supplementen als basis van hun therapieplan wordt door het ruime gamma van The Herborist® beantwoord. Patiënten worden meer en meer bewust over de maatschappij waarin we leven en dat door verontreiniging van onze planeet het steeds moeilijker wordt om enkel voeding als therapie te verkiezen. Daarom neigen we met z’n allen naar natuurlijke elementen die krachtige inhoudsstoffen bevatten. Maar we begrijpen ook dat het voor een consument en ook voor zorgverstrekkers als maar moeilijker wordt om door het bos de bomen te zien als het gaat om te kiezen voor de juiste natuurlijke elementen en dosering hiervan. Daarom is het voor de basis van een goede therapie van belang dat de kennis achter alle combinaties van onze producten toch gekend is. The Herborist® wil zich niet enkel onderscheiden van andere merkhouders door hoge kwaliteit en unieke combinaties aan te bieden. Binnenkort organiseren we verscheidene seminaries en workshops over 'Health Trough Herbs'."

Beth Segers, Secretary & Customer Coordinator:

"We willen graag ieders taal spreken en daarom is deze site opgedeeld in twee luiken, dat de professioneel en de particulier. Zo is elke klant, in de graad van zijn of haar behoefte, voldoende geïnformeerd. Elke klant heeft een persoonlijke account die alle bestellingen kan nakijken die geplaatst werden en de factuur downloaden, indien nodig. Ook zal de klant, na het plaatsen van de bestelling, steeds een bevestiging en een track&trace link ontvangen van Bpost. Zo kunnen ze het pakje steeds volgen en krijgen ze de transportinformatie in slechts enkele muisklikken. Bpost vraagt sinds kort zelfs enkele uren voor ze het pakje leveren, indien je die dag toch plots niet thuis zou zijn, of ze het mogen achterlaten op een speciale plaats, bij de buren of in een afhaalpunt mogen achterlaten? Zo kan de klant toch nog last minute beslissen waar het pakje geleverd wordt."

Foto Beth
Foto Melissa

Melissa Demeeter, Accountmanager:

"Communicatie is een zeer belangrijk aspect voor ons. We mogen met enige fierheid zeggen dat de hoge kwaliteit van onze producten de reden is dat we door de jaren heen onze klanten op een natuurlijke manier ondersteund hebben en als bedrijf alleen maar groeien door deze positieve feedback. Het is dan ook ons doel om in de toekomst nog meer informatie te delen over Health Through Herbs. Daarom doen we ons best om, via dit medium en sociale media, interessante weetjes over kruiden en planten te delen.
Bij praktische vragen over productgebruik, voorkomende interacties en inhoudsstoffen proberen we met de pagina veelgestelde vragen (FAQ) de klant een duidelijke antwoorden te geven. Maar mocht die vraag en het volledige antwoord hierop toch niet tussen de lijst staan, dan mag de klant zeker en vast contact met ons opnemen! Mocht deze vraag te persoonlijk zijn of te maken hebben met hun therapie of voorgeschiedenis, dan verwijzen we graag naar de behandelende arts of de kaart waarop ze een deskundige kunnen raadplegen."